SWE-KUNG
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


(Svensk server sedan 2012)
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Admin ansökan, Quattro

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Quattro




Antal inlägg : 11
Registreringsdatum : 13-01-13

Admin ansökan, Quattro Empty
InläggRubrik: Admin ansökan, Quattro   Admin ansökan, Quattro Icon_minitime1sön 03 feb 2013, 11:55

Titel: Admin ansökan, Quattro

Namn: Jossef Kurt

Ingame namn: Quattro

Ålder: 15 år

Stad: Jönköping

SteamID: STEAM_0:1:38396792

Vilken Server? Jailbreak

Speltid: Har spelat i 6 år

Varför vill du bli admin? För att kunna hjälpa till med fuskare, freekillare och för att göra servern bättre, Jag vill att spelarna ska tycka att servern är bra o.s.v. Spelar ju cs varje dag. Skulle även spendera med mycket mer tid och hämta fler spelare

Vad kan du bidra till Swe-Kung med hjälp av admin rollen? Jag kan bidra med att banna freekillare, hjälpa till med något om ni behöver hjälp. Göra servern bättre så att dem som spelar tycker om servern.

Vad förväntar du dig av oss på Swe-Kung? Förväntar mig att ni är bra och schyssta admins.

Övrigt? SWE<3
Till överst på sidan Gå ner
linden2

linden2


Antal inlägg : 12
Registreringsdatum : 13-01-20
Ort : Gbg

Admin ansökan, Quattro Empty
InläggRubrik: Sv: Admin ansökan, Quattro   Admin ansökan, Quattro Icon_minitime1tis 12 feb 2013, 22:09

Hej! Jag har sett dej och du kan regler samt ta command men kanske inte ska skrika och svära så mycket haha, och även om du inte har varit admin på någon server kan jag lära dej lite.Du är schysst och väldigt aktiv också och bra ålder! JA från mej





Förresten om några andra ser detta, Jailbreaken kommer upp snart! cheers
Till överst på sidan Gå ner
Quattro




Antal inlägg : 11
Registreringsdatum : 13-01-13

Admin ansökan, Quattro Empty
InläggRubrik: Sv: Admin ansökan, Quattro   Admin ansökan, Quattro Icon_minitime1tis 12 feb 2013, 22:13

Tack bror, hoppas Mrkiller tar emot mig som admin, skulle verkligen spendera mer tid, och hämta fler spelare
Till överst på sidan Gå ner
linden2

linden2


Antal inlägg : 12
Registreringsdatum : 13-01-20
Ort : Gbg

Admin ansökan, Quattro Empty
InläggRubrik: Sv: Admin ansökan, Quattro   Admin ansökan, Quattro Icon_minitime1tis 12 feb 2013, 22:14

Aa de hoppas jag Wink Snackar med Mrkiller imorgon Surprised
Till överst på sidan Gå ner
The Natcho




Antal inlägg : 36
Registreringsdatum : 13-01-12
Ålder : 25

Admin ansökan, Quattro Empty
InläggRubrik: Sv: Admin ansökan, Quattro   Admin ansökan, Quattro Icon_minitime1tor 14 feb 2013, 16:41

Jag skulle nog kunna se dig som en test admin, kan hjälpa till om något är oklart så mitt svar är JA, lycka till Wink
Till överst på sidan Gå ner
https://swe-kung.123.st
Sponsored content





Admin ansökan, Quattro Empty
InläggRubrik: Sv: Admin ansökan, Quattro   Admin ansökan, Quattro Icon_minitime1

Till överst på sidan Gå ner
 
Admin ansökan, Quattro
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Admin Ansökan, Quattro
» admin ansökan hns.
» Admin Ansökan
» Admin ansökan
» Admin ansökan

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SWE-KUNG  :: Admin Ansökan :: Nekad/Påväg Ansökan-
Hoppa till: