SWE-KUNG
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


(Svensk server sedan 2012)
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Admin ansökan

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
PrIngLes#




Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 13-01-18
Ålder : 23
Ort : Skene

Admin ansökan Empty
InläggRubrik: Admin ansökan   Admin ansökan Icon_minitime1ons 20 feb 2013, 06:30

Titel: Hns

Namn: Oskar

Ingame namn: KspaN

Ålder: 12

Stad: Skene (Ort)

SteamID: STEAM_0:1:19687099

Vilken Server? Hns

Speltid: Runt 4 år

Varför vill du bli admin? För jag skulle sköta mig väldigt mycket ;)Jag skulle vara mycket aktiv under helger och vardagar ungefär 2-3 timmar på vardagar och 5-6 timmar på helger:) Och jag kan reglerna rätt bra har lärt mig fort på andra hns server;) Jag har mick så jag kan säga till andra genom mick lätt. Om det är bråk mellan 2 spelare stoppar jag det självklart och gjör så att dom blir sams om de inte går får dom ban eller kick ;)så kan jag vara bm (blockmaker) också Wink

Vad kan du bidra till Swe-Kung med hjälp av admin rollen? Mycket aktiv i servern och klarar konflikter  samt andra saker som inte är tillåtet. Wink

Vad förväntar du dig av oss på Swe-Kung? NU inget särsilg efter som ni har laggfri server ;)bra gubbar Wink

Övrigt? Nopp Smile

Mvh KspaN  Razz


Senast ändrad av PrIngLes# den lör 19 okt 2013, 18:59, ändrad totalt 4 gånger
Till överst på sidan Gå ner
Quattro




Antal inlägg : 11
Registreringsdatum : 13-01-13

Admin ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Admin ansökan   Admin ansökan Icon_minitime1ons 20 feb 2013, 13:41

Väntar med mitt svar, HnS servern kommer snart upp dock. Smile
Till överst på sidan Gå ner
The Natcho




Antal inlägg : 36
Registreringsdatum : 13-01-12
Ålder : 25

Admin ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Admin ansökan   Admin ansökan Icon_minitime1ons 20 feb 2013, 14:25

Bra ansökan MEN blev lite tveksam när du skrev att du gillar att ha makt över andra, kanske kommer du abusa med kick slay osv.

Mitt svar är oklart, men det ser inte så bra ut, vissa att du är värd att få vara admin.
Till överst på sidan Gå ner
https://swe-kung.123.st
Quattro




Antal inlägg : 11
Registreringsdatum : 13-01-13

Admin ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Admin ansökan   Admin ansökan Icon_minitime1sön 24 feb 2013, 12:25

Ett JA från mig. Du följer reglerna och är en schysst kille. Ser jag något negativt så ändrar jag mitt svar.

Lycka till!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Admin ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Admin ansökan   Admin ansökan Icon_minitime1

Till överst på sidan Gå ner
 
Admin ansökan
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» admin ansökan hns.
» Admin Ansökan
» Admin ansökan
» Admin ansökan
» Admin ansökan

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SWE-KUNG  :: Admin Ansökan :: Nekad/Påväg Ansökan-
Hoppa till: