SWE-KUNG
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


(Svensk server sedan 2012)
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Adminansökan Jakob :P

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Alone

Alone


Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 12-07-25
Ålder : 28
Ort : Stockholm/Märsta

Adminansökan Jakob :P Empty
InläggRubrik: Adminansökan Jakob :P   Adminansökan Jakob :P Icon_minitime1tor 28 feb 2013, 17:37

Namn:Jakob

Ingame namn:Alcolist

Ålder:16

Stad:Stockholm/Märsta

SteamID:STEAM_0:0:31684649

Vilken Server?Jail

Speltid:Vet inte om jag orkar räkna ut det.
När jag började på SWE-KUNG så låg jag på ca 2600 timmar, sedan dess har jag nästan
bara spelat på Swe-Kungs servrar. (Ligger på ca 3300 timmar nu!!). Jag fördelar
tiden på alla servrar väl. Om det är någon som behöver mig på Jail servern när
jag är inne på HNS servern så kommer jag in på JAIL servern snabbt.

Varför vill du bli admin?Det som gör mig till en bra admin är mitt sätt att spela.
Jag har vart admin på BlueYard, Publiclir.se länge och vet hur allt fungerar. Jag brukar sitta och spela inne
på Hoejhus9 servern men om någon vill mig någonting inne på Minigame servern så kommer jag
gärna in och hjälper till. Mina kunskaper om sourcemod och sourcebans gör mig till en
extra bra admin då jag vet hur jag ska agera på ett bra sätt.

Vad kan du bidra till Swe-Kung med hjälp av admin rollen?

Vad förväntar du dig av oss på Swe-Kung?Jag förväntar mig nya saker på jailen och en sak till att ha kul Razz

Beskriv lite om dig själv IRL?Bor i Stockholm och studerar sista året på kandidatprogrammet Data & Systemvetenskap. Jag är onekligen lagd åt datorhållet, då gaming är en stor del av min vardag/fritid. Annars så umgås jag med vänner,

Övrigt?Jag vet helt enkelt hur en admin ska vara-man ska vara
snäll men ändå ganska hård så att spelarna vet att du är en riktigt bra admin som kan
ta hand om dom om det är någonting de vill fråga. Jag är en seriös admin som nästan bara spelar
CS och brinner för Swe-Kung.123.st för att det är ett sjukt bra projekt som alla har lagt ner mycket
tid och ork på att fixa! (Creds till, Ricardo, Mrkiller, Pepsi).
Till överst på sidan Gå ner
https://swe-kung.123.st/
 
Adminansökan Jakob :P
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» adminansökan
» Adminansökan Jail :D
» Adminansökan - Kagge

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SWE-KUNG  :: Admin Ansökan-
Hoppa till: