SWE-KUNG
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


(Svensk server sedan 2012)
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Little´s ansökan

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Little Sparrow




Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 13-01-19
Ålder : 27
Ort : Skellefteå

Little´s ansökan Empty
InläggRubrik: Little´s ansökan   Little´s ansökan Icon_minitime1ons 21 aug 2013, 15:11

Weird Little Sparrow: Ingame namn:Little Sparrow

Ålder:16

Stad: Skellefteå

SteamID: STEAM_0:1:42454562

Vilken Server? Jailserver.

Speltid:11h.

Varför vill du bli admin? För att kunna hjälpa servern när det inte är någon admin inne och stoppa trolls innan dom förstör för de andra spelarna som försöker ha det roligt och sammla cash.

Vad kan du bidra till Swe-Kung med hjälp av admin rollen? En mogenare admin som ser en hel del lekande och abuse med cirka 3-5 timmar inne, och rätta ct´s och t´s som tar fel på vissa regler.

Vad förväntar du dig av oss på Swe-Kung? En server som kommer att växa och trevliga personer som spelar på den som alla kan ha roligt utan problem och då blir det roligt för de nya spelarna på servern.

Övrigt? Jag har skype. Sen tycker jag att admins ska respektera andra spelare och admins. Och som sagt är jag dator intresserad och ska lära mig programera ;D


Senast ändrad av Little Sparrow den tor 22 aug 2013, 14:21, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
dbollen




Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 13-01-19
Ort : skellefteå

Little´s ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Little´s ansökan   Little´s ansökan Icon_minitime1ons 21 aug 2013, 15:15

glhf try for admin if you get it
Till överst på sidan Gå ner
Ethan




Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 13-08-25

Little´s ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Little´s ansökan   Little´s ansökan Icon_minitime1mån 26 aug 2013, 21:08

Ja tycker det
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Little´s ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Little´s ansökan   Little´s ansökan Icon_minitime1

Till överst på sidan Gå ner
 
Little´s ansökan
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Admin Ansökan TheWalkingNightm@re
» Admin ansökan
» Admin ansökan
» Admin ansökan
» Admin ansökan

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SWE-KUNG  :: Admin Ansökan-
Hoppa till: