SWE-KUNG
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


(Svensk server sedan 2012)
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Administratörsroll

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Secco




Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 13-11-18

Administratörsroll Empty
InläggRubrik: Administratörsroll   Administratörsroll Icon_minitime1mån 18 nov 2013, 21:10

Namn: Jag heter Linus Metander.

Ingame namn: Secco / Snurre von spoderman

Ålder: 13 vårar.

Stad: Vadstena/Motala

SteamID: STEAM_0:0:72498555

Vilken Server? Jailbreak.

Speltid: Jag har spelat i 5 timmar.

Varför vill du bli admin? Jag har en stor erfarenhet av amx mod.
Jag har varit admin på fler tals servrar, så jag kan amx utan problem.
Jag har ett bra humör, gillar att spela med folket. Jag har samma attityd även om någon, "jäklas" Konfliker har jag en taktik för, varna, kicka sedan banna. Men gör jag något fel så självklart ber jag om förlåtelse. Jag kan banna folk rättvist utan några omständigheter. När admins inte är inte så brukar folk freekilla osv. Vill få stopp på det pga tråkig spel miljö. Jag kan regler perfekt. Kan allt från dagar - till lekar med och utan simon kommand. Jag har 5 dagar på PG om ni undrar.

Vad kan du bidra till Swe-Kung med hjälp av admin rollen? Jag är en stor nytta för alla. Jag är aktiv från 16.00-22.00. Jag har endast intresse av jailbreak. Jag är en snäll person som gillar att prata, förklara om något är oklart. Jag kan amx mod. Jag är en snäll person. Jag kommer överäns med alla admins och har aldrig blivit bannad eller något från en enda server. (max 1 gång)
Anledning ny med jailbreak för några månader sedan. Jag kan få en bättre spel - miljö. Hjälpa föreningen med bilder. Skinns osv.

Vad förväntar du dig av oss på Swe-Kung? Jag förväntar mig lycka. Har inget annat och säga om denna fråga just. Hoppas att ni antar mig som en i gänget.

Övrigt? Vet att min ålder inte är precis inne. Men jag är mogen för min ålder, aldrig blivit bannad förutom 1 gång i 30 minuter. Jag vill se om föreningen når sina mål.
Vi ses in game. / Med vänliga hälsningar Linus. Very Happy Very Happy Seccoo is out
Till överst på sidan Gå ner
 
Administratörsroll
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SWE-KUNG  :: Admin Ansökan-
Hoppa till: