SWE-KUNG
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


(Svensk server sedan 2012)
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Admin ansökan oskar

Gå ner 
FörfattareMeddelande
KspaN




Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 13-10-17
Ålder : 23
Ort : Skene

Admin ansökan oskar Empty
InläggRubrik: Admin ansökan oskar   Admin ansökan oskar Icon_minitime1lör 19 okt 2013, 19:25

Namn: oskar

Ingame namn: KspaN

Ålder: 12

Stad: Skene (ort)

SteamID: STEAM_0:1:19687099

Vilken Server? HnS

Speltid: runt 4 - 5 år

Varför vill du bli admin? Jo för det finns inte så många adminns på hns servern så jag vill hjälpa till där så ingen t.ex understaber och underblockar och mera sånt man inte får göra. Så är jag aktiv med att spela cs också så kommer vara inne så ofta jag kan på servern!

Vad kan du bidra till Swe-Kung med hjälp av admin rollen? Med att se till att ingen fuskar , vara mycket aktiv på servern och själv följa reglerna! Så ska jag försöka få fler spelar på server så blir det roligare , och dem som spelar på servern redan nu blir super glada  Very Happy

Vad förväntar du dig av oss på Swe-Kung? Typ inget.

Övrigt? Jo jag spelar fotboll så kan ju inte spela hela tiden. Jag har läst på reglerna vädigt noga så kan dem! Jag har dock software som laggar väldigt mycket så jag blir la lite arg när jag ramlar ner från t.ex ett block ( kan inte ha open gl det är nått fel på datorn Sad). Jag må vara 12 men jag är väldigt mogen och kan reglerna och skulle inte admin abusa nångång NEVER EVER! Very Happy

Hoppas jag får admin Very Happy

Mvh KspaN geek
Till överst på sidan Gå ner
 
Admin ansökan oskar
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Admin ansökan
» Admin ansökan
» Admin ansökan
» Admin ansökan
» Admin ansökan

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SWE-KUNG  :: Admin Ansökan-
Hoppa till: