SWE-KUNG
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


(Svensk server sedan 2012)
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Som ni kanske kan fixa?

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
KanineN

KanineN


Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 12-07-30
Ålder : 30
Ort : Haparanda

Som ni kanske kan fixa? Empty
InläggRubrik: Som ni kanske kan fixa?   Som ni kanske kan fixa? Icon_minitime1lör 11 aug 2012, 00:03

Nick: KanineN / HeadhunterZzz

Jo har spelat på eran surf_ski_2 server nu ett tag! Och har märkt lite saker som ni kanske borde fixa!

Tlx: Spawn kill många som spawn *döda* Och folk som tycker det är jobbigt! Går ju att sätta så man är odödlig i 5 - 6 sek när en ny runda börjar! Så man inte blir spawn *dödad*

Sen det hära med Shop menyn som finns i serven! Många köper ju mera pengar när man har över "10000" så kan man köpa så man får "12500" så många köper pengar flera gånger och köper mera HP så till slut har dom över 2000HP. Det är dock lite jobbigt! Kanske man kan ta bort den dära som *pengar grejen från shop menyn* Så man inte kan köpa den.

Sen det dära också att man blir osynlig går ju att köpa på shop menyn! Mångar som köper det sitter och campar med awp! och men ser ju dom inte långt i från! bara när man kommer nära dom! Och om jag har läst reglerna rätt så var det max camp i 6 sek? Kanske man kan göra så man syns lite mera!

Det var allt för mig hoppas ni fixar det! Eller funderar på det! Tack för en bra server! cheers Puss och kram från KanineN - HeadhunterZzz
Till överst på sidan Gå ner
https://facebook.com
Gäst
Gäst




Som ni kanske kan fixa? Empty
InläggRubrik: Sv: Som ni kanske kan fixa?   Som ni kanske kan fixa? Icon_minitime1lör 11 aug 2012, 00:24

jo spawn skiten ska jag fixxa fast kaka vill inte ta bort shoppen jag ska få han att ta bort den hoppas jag för gillar inte med den -.-
Till överst på sidan Gå ner
Mr.Wa11i^

Mr.Wa11i^


Antal inlägg : 57
Registreringsdatum : 12-07-24
Ålder : 25

Som ni kanske kan fixa? Empty
InläggRubrik: Sv: Som ni kanske kan fixa?   Som ni kanske kan fixa? Icon_minitime1lör 11 aug 2012, 11:12

Shopen är rätt nice, men vissa saker borde gå bort tycker jag.

T.ex. att man inte kan synas, att man kan köpa pengar och hp borde bli dyrare om alla ska köpa.

Utan shopen så är det tråkig.

Skulle vara nice om ni kunde fixa tillbaka det.

Shop menu:

Hp ( 250 ) 4000. ( Point 4 )
Hp ( 500 ) 7000. ( Point 7 )
Hp ( 1000 ) 10000. ( Point 10 )
Speed: 2000. ( Point 2 )
Speed: 4000 x2 ( 2 gånger snabbare. ) ( Point 4 )
Gravition: 4000. 10 sec ( Point 4 )
Gravition: 8000. 20 sec ( Point 8 )
Godmod. 10000. 1 ronda. ( Point 10 )
Godmod. 5000. 20 sec ( Point 5 )

Så skulle det vara nice om shopen såg ut. Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
MrKiller2010
Admin
MrKiller2010


Antal inlägg : 90
Registreringsdatum : 12-07-23
Ort : Gävle

Som ni kanske kan fixa? Empty
InläggRubrik: Sv: Som ni kanske kan fixa?   Som ni kanske kan fixa? Icon_minitime1lör 11 aug 2012, 14:19

Spawn kill saken kan jag fixa, men det där om shoppen. tycker också att det är onödigt, men vi kan ändra priserna på sakerna ist! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Som ni kanske kan fixa? Empty
InläggRubrik: Sv: Som ni kanske kan fixa?   Som ni kanske kan fixa? Icon_minitime1

Till överst på sidan Gå ner
 
Som ni kanske kan fixa?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SWE-KUNG  :: Surf Server-
Hoppa till: