SWE-KUNG
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


(Svensk server sedan 2012)
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Adminansökan Jail :D

Gå ner 
+2
Zhikki
Alone
6 posters

Ja/Nej
Vill ni att jag ska bli admin. JA
Adminansökan Jail :D I_vote_lcap20%Adminansökan Jail :D I_vote_rcap
 20% [ 1 ]
Vill ni att jag ska inte vara admin. NEJ
Adminansökan Jail :D I_vote_lcap80%Adminansökan Jail :D I_vote_rcap
 80% [ 4 ]
Totalt antal röster : 5
 
Omröstning stängd

FörfattareMeddelande
Alone

Alone


Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 12-07-25
Ålder : 28
Ort : Stockholm/Märsta

Adminansökan Jail :D Empty
InläggRubrik: Adminansökan Jail :D   Adminansökan Jail :D Icon_minitime1lör 25 aug 2012, 13:11

Server: Jail
Namn: Jakob
Nick ingame: Jakob
Mail/Email: Jakob.Farid@hotmail.com
Âlder: 14.
STEAM_0 : 0 : 31684649

Personlig information (Avgörande): Jag är en ganska stark person när det gäller att kämpa. Rätt eller fel så fortsätter jag att kämpa tills jag vet om jag har rätt eller fel. Datorn blev mitt intresse efter att jag fått problem med fötterna, bena och händer. Tänker inte enbart skylla på mina problem utan självklart är jag en nörd. Ser inget negativt med att spela så mycket som jag gör. Jag är glad och träffar nya spelare med samma intresse, och dessa spelare är ofta roliga att spela med. Har verkligen mognat om jag blickar tillbaka på TsG. Jag gillar naturen och tar gärna en tur för att rensa tankarna. Gillar även att diskutera politik. Alltid gillat att skriva. Jag gillar att plugga in saker så man dör med lite kunskap när man blir äldre. Kemi, fysik och annat gött. Väldigt intresserad av rymden. Hatar även folk med makt som använder den för att slå.

Tidigare Meriter: Jag har varit admin på många jail's och kan allt om adminrollen.

Kan du hantera mIRC? Kan hantera mIRC skit bra har gjort det förut och kan hantera det nu med.


Vid konflikt om att någon fuskar och två parter bråkar, Hur agerar du? Beskriv och motivera: När det kommer till fusk, så blir det att recorda (som gatu precis har lärt mig hur man gör), sedan blir det permanent ban och jag kommer att ge de huvudansvariga bevisen.
När det kommer till bråk, så kommer jag först att ge de två parterna en varning, om de båda parterna vägrar att lyssna/sluta så kommer jag att ge de två varsin kick. Om bråket fortsätter därefter så kommer de att få en 30 minuter till en timmes ban var, beroende hur allvarligt bråket är.

Något extra du vill tillägga gör det här: Jag kan hjälpa till att hålla koll på eran server, så att det blir roligare, trevligare och mer rättvist för alla spelare. Har kommit bra överens med i stort sett alla spelare, speciellt gatu, han har jag kunnat kalla på ibland, när han varit online, om det nu har varit freekillers inne på servern och annat.
Jag kan även tillägga att jag kommer förmodligen få ett "-" av keno, kyaH och dnx, eftersom jag har lagt upp en tråd där jag klagat p.g.a. att dom inte följt reglerna.

Varför ska du bli accepterad?: Jag kan reglerna och jag är gammal och mogen nog att klara av att ha en roll som admin på eran Jailbreakserver, jag klarar även av olika situationer som t.ex. bråk, väldigt bra. Jag har även varit admin på en server som var populär bland Wc3 spelarna för flera år sedan, sgz, som nu inte längre finns kvar. Servern behöver även fler admins för att hålla koll så det varken freekillas, fuskas eller bråkas.



Vad förväntar du dig av oss i Swe-Kung?: Att även ni, som jag, kommer att vara aktiva på servrarna för att se till att allt går rätt till.
Hade även varit kul med lite fler maps.
Jag förväntar mig också att servrarna hålls igång, vilket är rätt självklart.


Hur många timmar kommer du hålla dig aktiv?: Jag brukar sitta ungefär 2-6 timmar om dagen vid datorn, sålänge jag inte är upptagen, så det blir väll att man spenderar ungefär 3 timmar om dagen på eran Jailbreakserver.


Kan du hantera amxmodx repsketive amxbans? Här kan ni se lite Amx saker som man kan använda och kan allt om det.

amx_kick [reason] Kicks a player from the server.
amx_ban [reason] Bans a player from the server.
amx_addban [reason] Adds a ban to the server ban list.
amx_unban Unbans a player from the server.
amx_slay Slays a player.
amx_slap [damage] Slaps a player for variable damage.
amx_leave [tag1] [tag2] Kick all players not wearing one of the tags.
amx_pause Pauses or unpauses the game.
amx_who Displays who is on the server.
amx_cvar [value] Changes or displays a cvar value.
amx_map Changes the map.
amx_cfg Executes a server side config file.
amx_rcon Executes a command on the server console.
amx_plugins Lists all loaded plugins.
amx_modules Lists all loaded modules.


Chat Commands Description
amx_say Sends a message to all players in normal chat.
amx_chat Sends a message to all players in normal chat.
amx_psay message Sends a private message to a player.
amx_tsay Sends a left side HUD message to all players in various colors.
amx_csay Sends a center HUD message to all players in various colors.


Vote Commands Description
amx_votemap [map] [map] [map] Starts voting.
amx_votekick Starts a vote to kick a player.
amx_voteban Starts a vote to ban a player.
amx_vote Starts a custom poll.
amx_cancelvote Cancels the last poll in progress.


Stats Commands Description
/hp Displays information about the player that killed you.
/statsme Displays your stats.
/stats Displays other players stats.
/top15 Displays the top 15 players on the server.
/rank Displays your rank on the server.


Say Commands Description
nextmap Displays the next map in the maycycle.
timeleft Displays the time left on the map.
thetime Displays the current time.


Menu Commands Description
amxmodmenu Displays the main AMX Mod X menu.
amx_cvarmenu Displays the CVAR menu.
amx_mapmenu Displays the map change menu.
amx_votemapmenu Displays the map voting menu.
amx_kickmenu Displays the kick menu.
amx_banmenu Displays the ban menu.
amx_slapmenu Displays the slap/slay menu.
amx_teammenu Displays the team switch menu.
amx_clcmdmenu Displays the client commands menu.
amx_restmenu Displays the weapons restrictions menu.
amx_teleportmenu Displays the teleport menu.
amx_pausecfgmenu Pause/Unpause plungins with menu.
amx_statscfgmenu Displays stats configurations menu.



Den här ansökan gjorde jag mest för att jag, samt många andra spelare, känner att det behövs mer admins på servern, och samt att jag vet att jag klarar av att ha en roll som admin. Men det är upp till er. Very Happy

Till överst på sidan Gå ner
https://swe-kung.123.st/
Zhikki




Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 12-08-24

Adminansökan Jail :D Empty
InläggRubrik: Sv: Adminansökan Jail :D   Adminansökan Jail :D Icon_minitime1lör 25 aug 2012, 17:41

Du var Admin,fast du blev borttagen för du abusa mycket,ett Nej från mig.
Till överst på sidan Gå ner
Alone

Alone


Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 12-07-25
Ålder : 28
Ort : Stockholm/Märsta

Adminansökan Jail :D Empty
InläggRubrik: Sv: Adminansökan Jail :D   Adminansökan Jail :D Icon_minitime1lör 25 aug 2012, 18:54

Zhikki skrev:
Du var Admin,fast du blev borttagen för du abusa mycket,ett Nej från mig.
1. Jag avgick dom tog inte bort min admin 2. Du vet inte vad det hände så va tyst!
Till överst på sidan Gå ner
https://swe-kung.123.st/
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 21
Registreringsdatum : 12-07-23
Ålder : 25
Ort : helsingborg

Adminansökan Jail :D Empty
InläggRubrik: adminansökan jailbreak   Adminansökan Jail :D Icon_minitime1lör 25 aug 2012, 18:54

vet faktsit inte
Till överst på sidan Gå ner
Problemanema




Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 12-08-17

Adminansökan Jail :D Empty
InläggRubrik: Sv: Adminansökan Jail :D   Adminansökan Jail :D Icon_minitime1sön 26 aug 2012, 16:57

Z skrev:
Server: Jail
Namn: Jakob
Nick ingame: Jakob
Mail/Email: Jakob.Farid@hotmail.com
Âlder: 14.
STEAM_0 : 0 : 31684649

Personlig information (Avgörande): Jag är en ganska stark person när det gäller att kämpa. Rätt eller fel så fortsätter jag att kämpa tills jag vet om jag har rätt eller fel. Datorn blev mitt intresse efter att jag fått problem med fötterna, bena och händer. Tänker inte enbart skylla på mina problem utan självklart är jag en nörd. Ser inget negativt med att spela så mycket som jag gör. Jag är glad och träffar nya spelare med samma intresse, och dessa spelare är ofta roliga att spela med. Har verkligen mognat om jag blickar tillbaka på TsG. Jag gillar naturen och tar gärna en tur för att rensa tankarna. Gillar även att diskutera politik. Alltid gillat att skriva. Jag gillar att plugga in saker så man dör med lite kunskap när man blir äldre. Kemi, fysik och annat gött. Väldigt intresserad av rymden. Hatar även folk med makt som använder den för att slå.

Tidigare Meriter: Jag har varit admin på många jail's och kan allt om adminrollen.

Kan du hantera mIRC? Kan hantera mIRC skit bra har gjort det förut och kan hantera det nu med.


Vid konflikt om att någon fuskar och två parter bråkar, Hur agerar du? Beskriv och motivera: När det kommer till fusk, så blir det att recorda (som gatu precis har lärt mig hur man gör), sedan blir det permanent ban och jag kommer att ge de huvudansvariga bevisen.
När det kommer till bråk, så kommer jag först att ge de två parterna en varning, om de båda parterna vägrar att lyssna/sluta så kommer jag att ge de två varsin kick. Om bråket fortsätter därefter så kommer de att få en 30 minuter till en timmes ban var, beroende hur allvarligt bråket är.

Något extra du vill tillägga gör det här: Jag kan hjälpa till att hålla koll på eran server, så att det blir roligare, trevligare och mer rättvist för alla spelare. Har kommit bra överens med i stort sett alla spelare, speciellt gatu, han har jag kunnat kalla på ibland, när han varit online, om det nu har varit freekillers inne på servern och annat.
Jag kan även tillägga att jag kommer förmodligen få ett "-" av keno, kyaH och dnx, eftersom jag har lagt upp en tråd där jag klagat p.g.a. att dom inte följt reglerna.

Varför ska du bli accepterad?: Jag kan reglerna och jag är gammal och mogen nog att klara av att ha en roll som admin på eran Jailbreakserver, jag klarar även av olika situationer som t.ex. bråk, väldigt bra. Jag har även varit admin på en server som var populär bland Wc3 spelarna för flera år sedan, sgz, som nu inte längre finns kvar. Servern behöver även fler admins för att hålla koll så det varken freekillas, fuskas eller bråkas.



Vad förväntar du dig av oss i Swe-Kung?: Att även ni, som jag, kommer att vara aktiva på servrarna för att se till att allt går rätt till.
Hade även varit kul med lite fler maps.
Jag förväntar mig också att servrarna hålls igång, vilket är rätt självklart.


Hur många timmar kommer du hålla dig aktiv?: Jag brukar sitta ungefär 2-6 timmar om dagen vid datorn, sålänge jag inte är upptagen, så det blir väll att man spenderar ungefär 3 timmar om dagen på eran Jailbreakserver.


Kan du hantera amxmodx repsketive amxbans? Här kan ni se lite Amx saker som man kan använda och kan allt om det.

amx_kick [reason] Kicks a player from the server.
amx_ban [reason] Bans a player from the server.
amx_addban [reason] Adds a ban to the server ban list.
amx_unban Unbans a player from the server.
amx_slay Slays a player.
amx_slap [damage] Slaps a player for variable damage.
amx_leave [tag1] [tag2] Kick all players not wearing one of the tags.
amx_pause Pauses or unpauses the game.
amx_who Displays who is on the server.
amx_cvar [value] Changes or displays a cvar value.
amx_map Changes the map.
amx_cfg Executes a server side config file.
amx_rcon Executes a command on the server console.
amx_plugins Lists all loaded plugins.
amx_modules Lists all loaded modules.


Chat Commands Description
amx_say Sends a message to all players in normal chat.
amx_chat Sends a message to all players in normal chat.
amx_psay message Sends a private message to a player.
amx_tsay Sends a left side HUD message to all players in various colors.
amx_csay Sends a center HUD message to all players in various colors.


Vote Commands Description
amx_votemap [map] [map] [map] Starts voting.
amx_votekick Starts a vote to kick a player.
amx_voteban Starts a vote to ban a player.
amx_vote Starts a custom poll.
amx_cancelvote Cancels the last poll in progress.


Stats Commands Description
/hp Displays information about the player that killed you.
/statsme Displays your stats.
/stats Displays other players stats.
/top15 Displays the top 15 players on the server.
/rank Displays your rank on the server.


Say Commands Description
nextmap Displays the next map in the maycycle.
timeleft Displays the time left on the map.
thetime Displays the current time.


Menu Commands Description
amxmodmenu Displays the main AMX Mod X menu.
amx_cvarmenu Displays the CVAR menu.
amx_mapmenu Displays the map change menu.
amx_votemapmenu Displays the map voting menu.
amx_kickmenu Displays the kick menu.
amx_banmenu Displays the ban menu.
amx_slapmenu Displays the slap/slay menu.
amx_teammenu Displays the team switch menu.
amx_clcmdmenu Displays the client commands menu.
amx_restmenu Displays the weapons restrictions menu.
amx_teleportmenu Displays the teleport menu.
amx_pausecfgmenu Pause/Unpause plungins with menu.
amx_statscfgmenu Displays stats configurations menu.



Den här ansökan gjorde jag mest för att jag, samt många andra spelare, känner att det behövs mer admins på servern, och samt att jag vet att jag klarar av att ha en roll som admin. Men det är upp till er. Very Happy

Bestäm dig, vill du vara admin på swe-kung eller Lions?

http://lionsek.com/topic/3899-adminansokan



Sluta med at kopiera andras admin ansökan, sätt dig göra det flera gånger, det räcker.
Till överst på sidan Gå ner
F3KorN

F3KorN


Antal inlägg : 11
Registreringsdatum : 12-08-12
Ålder : 29
Ort : Borås

Adminansökan Jail :D Empty
InläggRubrik: Sv: Adminansökan Jail :D   Adminansökan Jail :D Icon_minitime1tis 28 aug 2012, 21:41

Tycker tyvärr du inte är riktigt mogen, eftersom du gjorde väldigt mycket abuse.
Beteé dig lite bättre och mognare så tror jag inte det ska vara några problem.
Till överst på sidan Gå ner
https://swe-kung.123.st
Mr.Wa11i^

Mr.Wa11i^


Antal inlägg : 57
Registreringsdatum : 12-07-24
Ålder : 25

Adminansökan Jail :D Empty
InläggRubrik: Sv: Adminansökan Jail :D   Adminansökan Jail :D Icon_minitime1tor 30 aug 2012, 16:39

Du abusa rätt mycket, fick veta att du grabba bort folk för att få vapen ( säger ej namn ) och rätt uppkäftig

Så en '' NEJ '' från mig.

Långt i från ett '' JA '' Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Adminansökan Jail :D Empty
InläggRubrik: Sv: Adminansökan Jail :D   Adminansökan Jail :D Icon_minitime1

Till överst på sidan Gå ner
 
Adminansökan Jail :D
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» adminansökan
» Admin ansökan Jail
» Adminansökan Jakob :P
» Adminansökan - Kagge
» kan man få önska musik till jail?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SWE-KUNG  :: Admin Ansökan :: Nekad/Påväg Ansökan-
Hoppa till: