SWE-KUNG
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


(Svensk server sedan 2012)
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Admin ansökan JB-SweKung

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
matte016

matte016


Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 12-08-15
Ort : Eskilstuna

Admin ansökan JB-SweKung Empty
InläggRubrik: Admin ansökan JB-SweKung   Admin ansökan JB-SweKung Icon_minitime1sön 20 jan 2013, 16:57

Namn: Mathias

Ingame namn: mATTE^

Ålder: 16 år

Stad: Eskilstuna

SteamID: STEAM_0:0:11859687

Vilken Server? JailBreak.

Speltid: Spelat Jailbreak i cirka 5-6 år nu, från och till.

Varför vill du bli admin? Jag vill bli Admin för att framförallt hindra omogna och oseriösa spelare från att fuska,svära och hindra onödiga bråk etc.

Vad kan du bidra till Swe-Kung med hjälp av admin rollen? Jag kan få bort omogna och oseriösa spelare från eran server och jag kan dock liva upp stämningen. Då jag är en väldigt social och rolig kille som person.

Vad förväntar du dig av oss på Swe-Kung? Att ni inte tar in vem som helst som tex. Admin. Enligt mig så ska en Admin ha bra meriter och lång erfarenhet för att klara av Admin rollen. men jag förväntar mig också en härlig miljö och schyssta spelare.

Övrigt: Jag är en kille som sagt på 16 år och har mycket speltid inom Counter-strike 1.6 Jailbreak. Jag heter Mathias men alla kallar mig för matte, på fritiden så tränar jag (Mixed Martial Arts, MMA) mycket tid går åt träningen men jag lägger också ner väldigt mycket tid framför Counter-strike. Jag uppfattar mig själv som person att jag är väldigt rak som säger vad jag tycker men både rättvis, rolig och hjälpsam.

Jag har också varit Admin på eran förra jailbreak men den la tyvärr ner. Jag är nu Admin på en annan jailbreak server med Natcho men om jag skulle få admin på SweKung så skulle jag inte prioritera någon server framför den andra.

Det var allt om mig jag hoppas att ni gillar det, det är bara att fråga vid övriga frågor.

Med vänliga hälsningar: mATTE^
Till överst på sidan Gå ner
https://swe-kung.123.st
The Natcho




Antal inlägg : 36
Registreringsdatum : 13-01-12
Ålder : 25

Admin ansökan JB-SweKung Empty
InläggRubrik: Sv: Admin ansökan JB-SweKung   Admin ansökan JB-SweKung Icon_minitime1tor 24 jan 2013, 18:22

Har inte sett dig ine i serven men ver hur du är och vet att du kommer ta hand om det.


Ja från mig, lycka till

Till överst på sidan Gå ner
https://swe-kung.123.st
ricardo
Admin
ricardo


Antal inlägg : 76
Registreringsdatum : 12-07-23
Ålder : 30

Admin ansökan JB-SweKung Empty
InläggRubrik: Sv: Admin ansökan JB-SweKung   Admin ansökan JB-SweKung Icon_minitime1fre 25 jan 2013, 00:25

Nej du är redan admin på en annan jailbreak och jag har aldrig sett dig inne på vår jailbreak låser tråden lycka till Smile
Till överst på sidan Gå ner
https://swe-kung.123.st
Sponsored content





Admin ansökan JB-SweKung Empty
InläggRubrik: Sv: Admin ansökan JB-SweKung   Admin ansökan JB-SweKung Icon_minitime1

Till överst på sidan Gå ner
 
Admin ansökan JB-SweKung
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Admin Ansökan
» Admin ansökan
» Admin Ansökan
» Admin Ansökan
» Admin ansökan

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SWE-KUNG  :: Admin Ansökan :: Nekad/Påväg Ansökan-
Hoppa till: