SWE-KUNG
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


(Svensk server sedan 2012)
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Admin ansökan på SWE KUNG

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Godlike




Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 13-08-17

Admin ansökan på SWE KUNG Empty
InläggRubrik: Admin ansökan på SWE KUNG   Admin ansökan på SWE KUNG Icon_minitime1lör 17 aug 2013, 18:32

Namn: Alexander Olsson

Ingame namn: Godlike

Ålder: 14.7 Razz

Stad: Halmstad

SteamID: STEAM_0:1:28578095

Vilken Server? SWE-KUNG Jailbreak

Speltid: Har spelat på den drygt en månad!

Varför vill du bli admin? Jag vill bli admin för att hålla servern så bra som möjligt för jag gillar jailbreak och det är när den sköts efter regler som jailbreaken blir som roligast!

Vad kan du bidra till Swe-Kung med hjälp av admin rollen? Jag kan helt enkelt göra mitt jobb som admin ta väck fuskare säga till folks som använder fult språk att vårda det osv alltså bara göra så det blir trevligt på servern för alla användare!

Vad förväntar du dig av oss på Swe-Kung? En trevligt rolig och bra clan som har ett positivt tänkande vilket alla admins jag har säät har jag har blivit bemött på ett perfekt sätt, nästan som en kung faktiskt Wink

Övrigt? Hoppas ni godkänner ansökan skulle bli hur roligt som helst att bli en del av SWEKUNG och se clanen växa! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Godlike




Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 13-08-17

Admin ansökan på SWE KUNG Empty
InläggRubrik: Sv: Admin ansökan på SWE KUNG   Admin ansökan på SWE KUNG Icon_minitime1lör 17 aug 2013, 20:37

Och jag kan alla regler och sånt för att hålla servern uppe på ett bra sätt! ;D
Till överst på sidan Gå ner
 
Admin ansökan på SWE KUNG
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Admin ansökan JB Swe-KunG
» Admin ansökan
» Admin ansökan
» Admin ansökan
» Admin ansökan

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SWE-KUNG  :: Admin Ansökan-
Hoppa till: