SWE-KUNG
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


(Svensk server sedan 2012)
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Admin ansökan JB Swe-KunG

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Ethan




Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 13-08-25

Admin ansökan JB Swe-KunG Empty
InläggRubrik: Admin ansökan JB Swe-KunG   Admin ansökan JB Swe-KunG Icon_minitime1sön 25 aug 2013, 19:02

Namn: Kristian Lundström


Ingame namn: Ethan


Ålder: 17 år


Stad: Domänvägen 53
960 30 VUOLLERIM


SteamID: STEAM_0:1:58298450

Vilken Server? SweKUngar

Speltid: Spelat Jailbreak och Public cirka 3-7 år nu, från och till.


Varför vill du bli admin? Jag vill bli Admin för att framförallt hindra omogna och oseriösa spelare från att fuska,svära och hindra onödiga bråk etc.


Vad kan du bidra till SweKUngar? med hjälp av admin rollen? Jag kan få bort omogna och oseriösa spelare från eran server och jag kan dock liva upp stämningen. Då jag är en väldigt social och är en Skön Snubbe och rolig som person.


Vad förväntar du dig av oss på SweKUngar? Att ni inte tar in vem som helst som. Admin. Enligt mig så ska en Admin ha bra meriter och lång erfarenhet för att klara av Admin rollen. men jag förväntar mig också en härlig miljö och schyssta spelare.


Intressen: Jag är en kille som sagt på 16 år och har mycket speltid inom Counter-strike 1.6 och ccs Jailbreak. Jag heter Kristian men alla kallar mig för Krilleeeee, på fritiden så tränar jag (Gymmet,Innebandy Tävlar jag i Skoter Race,) mycket tid går åt träningen men jag lägger också ner väldigt mycket tid framför Counter-strike. Jag uppfattar mig själv som person att jag är väldigt rak som säger vad jag tycker men både rättvis, rolig och hjälpsam.

Jag har också varit Admin på andra Jailbreak men den la tyvärr ner. Jag är nu Admin på en annan server Stockholms Blodbad, Och ConterSnake.Hell


Det var allt om mig jag hoppas att ni gillar det, det är bara att fråga vid övriga frågor.


Från Ethan
Till överst på sidan Gå ner
 
Admin ansökan JB Swe-KunG
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Admin ansökan på SWE KUNG
» Admin ansökan
» Admin ansökan
» Admin ansökan
» Admin ansökan

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SWE-KUNG  :: Admin Ansökan-
Hoppa till: