SWE-KUNG
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


(Svensk server sedan 2012)
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Admin Ansökan Wiljam

Gå ner 
FörfattareMeddelande
GUlleKUngEN




Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 14-06-03

Admin Ansökan Wiljam Empty
InläggRubrik: Admin Ansökan Wiljam   Admin Ansökan Wiljam Icon_minitime1tis 03 jun 2014, 17:00



Namn: Wiljam Marjanen

Ingame namn: GUlleKUngEN

Ålder: 15år

Stad: stockholm

SteamID: STEAM_0:1:51450407

Vilken Server? JB Och HNS om det går.

Speltid: På Hnsen har jag spelat Lite på med tankte på att jag har precis börjat på den och JB har jag förut spelat på jätte länge och det vet en del folk för dom har sätt mig där inne och nu vet jag inte om ni har restartat.

Varför vill du bli admin?
Jag har ju tidigare varit mer som en admin För er och mig själv. Det flesta Personer vill ha tillbaka mig för dom tyckte att jag var en bra admin för dom och jag kan ju självklart reglerna bättre än någonsin och vet hur det ligger till som admin. kommer vara en positiv och en bra admin för personerna. Jag kommer dessutom göra personerna inne på servern glada och försöka göra mitt bästa helt enkelt.

Vad kan du bidra till Swe-Kung med hjälp av admin rollen?
Om jag var en Admin nu skulle jag visa Människorna vart man kan ansöka och hur man visar reglerna mot andra och sig själv, jag kommer dessutom hjälpa dom nya Adminsarna som kommer in och visa vad dom hur det går till som Admin, kommer dessutom hjälpa personerna som har det svårt och göra mitt bästa för att det ska bli bra.
Vad förväntar du dig av oss på Swe-Kung?
jag förväntar mig att ni kan förstå att jag kan hjälpa med del saker ni behöver hjälp med och kan bidra vid alla bästa sätt, jag vill också att ni kan förstå vad jag menar och ta imot mina förslag när jag vill ta upp förslag.

Övrigt?
Jag Heter wiljam marjanen som är 15år och bor en bit från stockholm i söderbygård nära Ösmo-Centrum, jag har dessutom 2hundar och 4katter och dessutom 38-40 Hönor med en tupp. Jag bor i ett hus där det inte knappt finns några andra hus. På fritiden är jag ute med hundarna och hjälper till hemma, jag spelar också och kommer vara Aktiv med Servern när jag kan och jag är 1.80-1.86 cm lång och har brunt hår med blåa eller bruna ögon, jag har fotstorlek på 45. och är ganska smal.

Tack för mig Och detta var Allt  Wink   Very Happy 
Till överst på sidan Gå ner
 
Admin Ansökan Wiljam
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Admin Ansökan
» Admin ansökan
» Admin Ansökan
» Admin ansökan
» Admin Ansökan

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SWE-KUNG  :: Admin Ansökan-
Hoppa till: