SWE-KUNG
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


(Svensk server sedan 2012)
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Ansökan till [JailBreak & HNS]

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Saccy




Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 13-01-12

Ansökan till [JailBreak & HNS] Empty
InläggRubrik: Ansökan till [JailBreak & HNS]   Ansökan till [JailBreak & HNS] Icon_minitime1lör 12 jan 2013, 17:57

Titel: Admin Ansökan - (Ditt Eget Namn)

Namn: Jonte

Ingame namn: Sacret set/Saccy/Festis

Ålder: [Denna filken skiter jag i därför jag själv vill inte skrive i den]

Stad: [Denna filken skiter jag i därför jag själv vill inte skrive i den]

SteamID: [Denna filken skiter jag i därför jag själv vill inte skrive i den]

Vilken Server? JailBreak & HNS.

Speltid: På denna server är jag ny, men var cirka inne 10 dagars speltid på Lions/Scandic.

Varför vill du bli admin? Jag vill prova på min första ADMIN på en riktig cs server.

Vad kan du bidra till Swe-Kung med hjälp av admin rollen? Kan försöka få bra spelare, inga kränkningar, svordommar eller brytna regler.

Vad förväntar du dig av oss på Swe-Kung? Bra admins, roliga spelare och glatt hummör.

- Jag ansöker till denna server att jag vill ha en bra server som är inte som de andra, Massa knivar och plugins, Några adminplugins å JB räcker, men inte massa plugins, jag hoppas att jag lbir accepterad och får hjälpa till. Saccy Out! lol!

Till överst på sidan Gå ner
MrKiller2010
Admin
MrKiller2010


Antal inlägg : 90
Registreringsdatum : 12-07-23
Ort : Gävle

Ansökan till [JailBreak & HNS] Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan till [JailBreak & HNS]   Ansökan till [JailBreak & HNS] Icon_minitime1mån 14 jan 2013, 20:22

För att ansöka så måste du fylla i hela formuläret.
Förutom Stad då.

Avvaktar mitt svar.
Till överst på sidan Gå ner
The Natcho




Antal inlägg : 36
Registreringsdatum : 13-01-12
Ålder : 25

Ansökan till [JailBreak & HNS] Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan till [JailBreak & HNS]   Ansökan till [JailBreak & HNS] Icon_minitime1ons 16 jan 2013, 13:42

Jag har sett dig spela på våran server och tycker att du är en skön kille Wink och rolig att köra med, men när du blir arg/sur så skriker du i micken och det är irriterande och jobbigt. Mad Du kan reglerna ( ibland gör du fel ) och det är bra.

Mitt svar är ett Nej, men du är inte långt i från, jobba på så kommer jag ändra. ( Vill inte ha en admin som skriker i micken )
Till överst på sidan Gå ner
https://swe-kung.123.st
MrKiller2010
Admin
MrKiller2010


Antal inlägg : 90
Registreringsdatum : 12-07-23
Ort : Gävle

Ansökan till [JailBreak & HNS] Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan till [JailBreak & HNS]   Ansökan till [JailBreak & HNS] Icon_minitime1lör 19 jan 2013, 19:48

Nekad.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ansökan till [JailBreak & HNS] Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan till [JailBreak & HNS]   Ansökan till [JailBreak & HNS] Icon_minitime1

Till överst på sidan Gå ner
 
Ansökan till [JailBreak & HNS]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Till JailBreak.
» Frozens ansökan - Jailbreak
» Admin Ansökan Jailbreak
» Admin ansökan. Jailbreak.
» Musik till hns

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SWE-KUNG  :: Admin Ansökan :: Nekad/Påväg Ansökan-
Hoppa till: