SWE-KUNG
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


(Svensk server sedan 2012)
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Frozens ansökan - Jailbreak

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
BK|Frozen




Antal inlägg : 4
Registreringsdatum : 13-01-14

Frozens ansökan - Jailbreak Empty
InläggRubrik: Frozens ansökan - Jailbreak   Frozens ansökan - Jailbreak Icon_minitime1mån 14 jan 2013, 21:06


Frozens ansökan - Jailbreak B4dtz

Namn: Omar. Är halvsvensk, talar flytande svenska + har en 500:-mikrofon så jag låter kristallklart i mikrofonen.

Ingame namn: BK|Frozen. BK=BassKaotics. Mitt shuffleteam :p

Ålder: Snart 14

Stad: Borlänge (:

SteamID:

Vilken Server? - Jailbreak

Speltid: Ungefär 1hour just nu, det kommer dock öka otroligt mycket. Sitter vid datorn varje dag hela dagen ifall jag inte är ute med polare eller gör skoljobb. När jag väl satt mig på att vara aktiv så är jag otroligt aktiv (:

Varför vill du bli admin? - Känner att jag passar in i rollen. Älskar att hjälpa till och få spelet cleant, det handlar trots allt om att ha kul. Rulebreakers är ingenting som förbättrar saken, därför vill jag alltså finnas till och hjälpa när sådana händelser inträffar. Jag har jobbat på många stora communities, jag vet hur det går till. Är ingen maktmissbrukare, håller mig till det jag behöver göra när det behöver göras (:

Vad kan du bidra till Swe-Kung med hjälp av admin rollen? - Jag kommer absolut redigera ihop några roliga videos, skapa en ny youtubekanal till oss och liva upp allting lite istället för att bara vara inne på servern och jobba. Jag designar mycket så jag kommer att piffa upp saker och ting lite då och då hoppas jag (: Jag älskar att bidra, så det är bara o fråga mig närsomhelst om det är något som behövs göras. Kanske en video som visar hur alla regler går till? I'd be glad to do it! Vore fett (:

Vad förväntar du dig av oss på Swe-Kung? - Att ni ser mig för den jag är och ger mig en chans, det vore sjukt nice. Jag förväntar mig även att OM jag antas, så kommer ni att correcta mig när jag gör fel / misstag så jag kan bygga på det.

MVH / Frozen
Till överst på sidan Gå ner
MrKiller2010
Admin
MrKiller2010


Antal inlägg : 90
Registreringsdatum : 12-07-23
Ort : Gävle

Frozens ansökan - Jailbreak Empty
InläggRubrik: Sv: Frozens ansökan - Jailbreak   Frozens ansökan - Jailbreak Icon_minitime1tis 15 jan 2013, 22:11

AVvaktar med mitt svar.
Vill se dig inne lite mer! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
BK|Frozen




Antal inlägg : 4
Registreringsdatum : 13-01-14

Frozens ansökan - Jailbreak Empty
InläggRubrik: Sv: Frozens ansökan - Jailbreak   Frozens ansökan - Jailbreak Icon_minitime1lör 19 jan 2013, 15:32

Nu har jag totalt varit inne i snart 350 minuter.
Vad säger du bro? Är jag antagen (:?
Till överst på sidan Gå ner
MrKiller2010
Admin
MrKiller2010


Antal inlägg : 90
Registreringsdatum : 12-07-23
Ort : Gävle

Frozens ansökan - Jailbreak Empty
InläggRubrik: Sv: Frozens ansökan - Jailbreak   Frozens ansökan - Jailbreak Icon_minitime1lör 19 jan 2013, 19:42

Nej från mig.

Du kan inte reglerna bra.
Till överst på sidan Gå ner
AspeN -.-

AspeN -.-


Antal inlägg : 20
Registreringsdatum : 13-01-12
Ålder : 22
Ort : Mönsterås

Frozens ansökan - Jailbreak Empty
InläggRubrik: Sv: Frozens ansökan - Jailbreak   Frozens ansökan - Jailbreak Icon_minitime1mån 21 jan 2013, 18:39

Nej från mig.

Lär dig reglerna bättre så kan det gå bättre senare.

Lycka till i förtid
Till överst på sidan Gå ner
The Natcho




Antal inlägg : 36
Registreringsdatum : 13-01-12
Ålder : 25

Frozens ansökan - Jailbreak Empty
InläggRubrik: Sv: Frozens ansökan - Jailbreak   Frozens ansökan - Jailbreak Icon_minitime1mån 21 jan 2013, 19:00

Vet inte vad jag ska säga, men det verkar som om du inte kan reglerna så du får ett nej från mig.
Till överst på sidan Gå ner
https://swe-kung.123.st
MrKiller2010
Admin
MrKiller2010


Antal inlägg : 90
Registreringsdatum : 12-07-23
Ort : Gävle

Frozens ansökan - Jailbreak Empty
InläggRubrik: Sv: Frozens ansökan - Jailbreak   Frozens ansökan - Jailbreak Icon_minitime1mån 21 jan 2013, 19:02

Nekad.

Var vänligen och ansök om 2 veckor.

Lycka till.

Låser tråd.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Frozens ansökan - Jailbreak Empty
InläggRubrik: Sv: Frozens ansökan - Jailbreak   Frozens ansökan - Jailbreak Icon_minitime1

Till överst på sidan Gå ner
 
Frozens ansökan - Jailbreak
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Admin ansökan. Jailbreak.
» Ansökan till [JailBreak & HNS]
» Admin Ansökan Jailbreak
» admin ansökan hns.
» Admin Ansökan

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SWE-KUNG  :: Admin Ansökan :: Nekad/Påväg Ansökan-
Hoppa till: